Kyani – “Snažan lek”


https://tetkasaveta.wordpress.com/2014/12/14/kyani-sta-je-to-licno-iskustvo/

https://tetkasaveta.wordpress.com/2015/01/14/sokici-ili-sunrise/

https://tetkasaveta.wordpress.com/2015/01/19/nitro-fx-iz-trougla-zdravlja/

https://tetkasaveta.wordpress.com/2015/01/20/kyani-xtrim-iz-trougla-zdravlja/

i prodavnica ili prijavnica za posao :

https://tetkasaveta.kyani.net/r/usa/en/main

Mnogi me pitaju šta je Kyani, evo nekih informacija :

eskimi-inuiti-596x400

Priča o Kyani-ju počinje na Aljasci. Osnivači Kyani-ja Dick i Gail Powell su došli na Aljasku i  tokom boravka upoznati su sa divljom borovnicom koja  je među Eskimima – Inuitima poznata kao ” KYANI- Snažan lek “. Tamo su se sastali sa istraživačem Dr Maureen McKenzie

 

 

800px-Qamutik_1_1999-04-01

 

koja je proučavala Aljasko pleme i bila fascinirana dobrim zdravljem pripadnika plemena. Ona je primetila da pleme nije imalo reči za bolesti srca, raka, dijabetesa i drugih nama uobičajenih bolesti. Bila je ubeđena da nutritivno bogata ishrana plemena doprinosi održavanju dobrog zdravlja u takvom surovom okruženju punom izazova. Primetila je da pleme svakodnevno konzumira divlje aljaske borovnice, kao i divljeg aljaskog Sockeye lososa. Inspirisan da te ključne sastojke donese drugima, Powell deli svoju priču sa porodicama Hansen i Tejlor. Kao osnivači, ove tri porodice su se okupile i Kiani je rođen. Danas je Kyani prisutan u više od 54 zemlje i ima 13 kancelarija širom sveta. Nudeći četiri jedinstvena dodatka ishrani, Kyani ima izuzetan poslovni model gde su zadovoljni kupci nagrađeni za deljenje proizvoda sa  drugima.


Maureen McKenzie PhD

pc_wp_mckenzie

Dr Morin Mekenzi,  je glavni izvršni direktor Denali Biotechnologies, Inc ( DBT ). Dr Mekenzi ima preko 20 godina iskustva u biotehnologiji, kao preduzetnik i  istraživač, a osnovala je prvu i jedinu kompaniju na Aljasci posvećenu farmaceutskim i nutricionističkim otkrićima iz borealnih tj. ljudima malo poznatih teritorija. Istraživanja DBT-a su fokusirana na biljke, mikrobe i morske organizme koji se razvijaju u surovim staništima. Dr Mekenzi je osvojila mnoge nagrade za svoj pionirski rad na Aljasci, a autor je i koautor brojnih stručnih naučnih članaka, poglavlja u knjigama i urednik Enciklopedije lekovitog bilja objavljene na Springer Univerzitetu. Ona je trenutno honorarni profesor na Koledžu za farmaciju, na Univerzitetu u Floridi. Pre ulaska u privatni sektor, doktor Mekenzi je bila docent na Katedri za biohemiju i Laboratoriji za istraživanje raka u Ernest Mario Farmaceutskom fakultetu na Rutgers  Državnom univerzitetu u Nju Džerziju. Bila je i saradnik štaba naučnika u Filijali dijabetesa, Nacionalnog instituta za dijabetes i bolesti bubrega i digestivnog trakta, Nacionalnog instituta za zdravlje. Dr Mekenzi je doktorirala biohemiju na zajedničkom programu Univerziteta Rutgers u Nju Džerziju i Univerzitetu Prinston. Završila je Master Studije iz Nauke o hrani na Rutgersu i Bečelor Studije na Prehrambenoj tehnologiji na Iowa State Univerzitetu.

Zašto Kyani

radikali1

Zašto Kyani?

radikali1

Oksidativni stres je stanje u organizmu koje se javlja kada prooksidansi (slobodni radikali) nadvladaju mehanizme antioksidativne zaštite organizma. Najčešće nastaje u uslovima kada u organizmu postoji povećana produkcija slobodnih radikala i smanjena sposobnost organizma za njhovu neutralizaciju. Za oksidativni stres se može reći da je normalna pojava, odnosno da je prisutan i kod zdravih osoba. Proces oksidacije je deo regulatornog biohemijskog funkcionisanja naših tela u procesu stvaranja energije koja nam je neophodna za život. Tokom ovih procesa stvaraju se slobodni radikali.Problem nastaje kada se poremeti fina ravnoteža i kada otkažu prirodni mehanizmi odbrane pa nivo slobodnih radikala počne da prevazilazi kapacitet organizma da ih neutrališe. Ovo menja oksidativni status i telo ulazi u zonu povećanog oksidativnog stresa ili stanje visokog rizika za nastajanje najrazličitijih poremećaja i bolesti.

Štetno dejstvo slobodnih radikala u oksidativnom stresu, prema shvatanju savremene medicine ogleda se u nastanku mnogih akutnih i hroničnih bolesti.  Ovo se klinički manifestuje kao akutni i hronični zapaljenski procesi (reumatoidni artritis, vaskulitis), neurološki poremećaji (Alchajmerova bolest, Parkinsonova bolest, cerebrovaskularna oštećenja, mišićna distrofija), kardiovaskularni poremećaji (hipertenzija i hipertenzivna bolest srca, ateroskleroza), fibroza pluća, katarakta, maligne bolesti, ali i mnoga druga stanja koje se nazivaju prerano starenje.

radikali2Zašto Kyani? Svi Kyani proizvodi sadrže jake antioksidanse tj. materije koje pomažu organizmu da smanji mogućnost za nastanak oštećenja usled dejstva slobodnih radikala.

 

Šta kažu stručnjaci

 

Šta kažu stručnjaci

 

Sertifikati

Kada je Kyani 2010. dolazio u Evropu, sa namerom je kompaniju osnovao u Švedskoj, u Geteborgu, jer je, potpuno siguran u svoje proizvode želeo da ih ispita i sertifikuje u zemlji koja ima najrigoroznije standarde u Evropi.

Sunrise NEU Zertifikate First page

Sunset certification first page

Nitro FX certification First page

Nitro Xtreme NEU Zertifikate First page

Doping Test Cert Nitro Xtreme Sweden

 

Nakon Švedske i druge države u okruženju su prema svojim propisima izvršile sertifikaciju. Evo nekih sertifikata:

Doping Test Certificate Xtreme FX Sunrise

Ministrstvo za zdravje Sunset

 

Svi naši proizvodi su prošli rigoroznu, višemesečnu kontrolu na Farmaceutskom fakultetu u Beogradu i Institutu za javno zdravlje “Milan Jovanović Batut”.

Ministarstvo zdravlja Republike Srbije nakon povoljnog mišljenja ove dve institucije je izdalo sertifikate koje možete pogledati pomoću navedenih linkova.

Certificate of Ministry of Helath 515-04-5420 – Sunrise 30×30 ml

Certificate of Ministry of Health 515-04-5422 – Sunset 90 kpsl.

Certificate of Ministry of Health 515-04-5417 – Nitro FX-56 ml

Certificate of Ministry of Health 515-04-5418 – Nitro FX-8×15 ml

Certificate of Ministry of Health 515-04-5421 – Xtreme-56 ml

Certificate of Ministry of Health 515-04-5419 – Xtreme-8×15 ml

 

Naučni radovi

 

Dr Ralph Heinicke  –  Kseronin i regeneracija ćelija

 

Kao istraživač na Havajima, Dr Ralf Heinicke postao je svestan divnih prednosti Noni voća i odlučio da pronađe farmakološki aktivne supstance u Noniju. Dr Heinicke je proučavajući više od 45 godina efekte Noni voća otkrio alkaloid po imenu  kseronin. Kseronin je  alkaloid koji je  fiziološki veoma aktivan i važan za pravilno funkcionisanje svih ćelija u telu .
U svom istraživanju, dr Heinicke je otkrio da Noni sok sadrži velike količine prekursora kseronina koje je nazvao “pro-kseronin”. Pro-kseronin se pretvara u čist kseronin u crevima kada dođe u kontakt sa određenim enzimima koji se takođe nalazi u Noni soku. Po teoriji Dr Heinicke-a, kseronin zapravo radi na molekularnom nivou na popravci oštećenih ćelija. Dr Heinicke navodi da je primarna funkcija kseronina da reguliše rigidnost i oblik određenih proteina. Pošto ovi proteini imaju različite funkcije u ćelijama, objašnjava kako korišćenje Noni soka izaziva neverovatno širok spektar fizioloških odgovora.
“Neki od problema na koje može povoljno uticati Noni su : visoki krvni pritisak, menstrualni grčevi, artritis, čir na želucu, uganuća, povrede, mentalna depresija, senilnost, loše varenje, ateroskleroza, problemi krvnih sudova, narkomanija, olakšanje bola i mnogi drugi. Iako ova lista izgleda kao istrgnuta strana iz nekog putujućeg medicinskog priručnika, verovatno je mnogo duža. “

 

Antikancerogena aktivnost Nonija (Morinda citrifolia) na intraperitonealno ugrađeni Lewis karcinom pluća kod Syngenic Miševa
A. Hirazumi , E. Furusawa , S.C. Chou i Y. Hokama, Proc . West . Pharmacol . Soc . 37 : 145-146 ( 1994 )

 

Ovo je veoma značajna studija od strane tima istraživača sa Univerziteta na Havajima pod vođstvom Annie Hirazumi . Gospođa Hirazumi postala je zainteresovana za proučavanje Nonija zbog ranijih iskustava sa plodom ovog Polinežanskog voća. Njen otac pomogao je svojim iskustvom i dobrim poznavanjem Nonija. U nekom trenutku, Annie je dala Noni sok svom ljubimcu, psu koji je umirao. Pas se čudesno oporavio, a Annie je bila zainteresovana da sazna više o ovom neverovatnom voću.
Studija gospođe Hirazumi i njenih kolega je sprovedena na laboratorijskim miševima uživo (posebno C57BL6 miševi ). Oni su konkretno identifikovani kao veoma osetljivi na ubrizgavanje ćelija Lewis plućnog karcinoma. Ako se ne bi lečili, miševi bi uginuli od 9-12 dana nakon injekcije od rasta tumora. Deo  miševa je bio tretiran Noni sokom u pet odvojenih dnevnih tretmana. Noni sok je značajno povećao životni vek tretiranih miševa (od 105% -123 % ), a 9 od 22 miša živelo je duže od 50 dana. Eksperiment je ponovljen na mnogo miševa sa sličnim rezultatima. Istraživački tim je zaključio da Noni sok : “.. izgleda da indirektno deluje pojačavajući  imuni sistem domaćina i proizvodnju makrofaga i  limfocita.”

 

Indukcija normalnih fenotipova kod RAS – transformisanih ćelija pod uticajem Damnacanthal-a iz Nonija (Morinda citrifolia)
T. Hiramatsu , M. Imoto , T Koyano , K. Umezawa Cancer Letters 73 (1993) 161-166

 

U ovoj studiji, tim japanskih istraživača proučavao je uticaj preko 500 ekstrakata iz tropskih biljaka na K-RAS-NRK ćelije (preteča određenih vrsta raka ). Jedinjenje, Damnacanthal, pronađeno u Noniju ( Morinda citrifolia ) , inhibiralo je Ras funkcije.
Istraživanje : RAS ćelije su posejane u 96 ploča i inkubirane na temperaturi 33 stepena na 24 sata. Ekstrakt biljke Noni je dodat i morfologija ćelija je ispitana svaki dan narednih 5 dana. Utvrđeno je da je RAS funkcija inhibirana ubrizgavanjem biljnog ekstrakta. Utvrđeno je da to isto jedinjenje inhibira aktivaciju ranog antigena na Epštajn – Bar virus. Utvrđeno je da je ekstrakt iz Nonija najefikasniji u inhibiciji RAS funkcija između 500 ispitivanih ekstrakata .

Rezultati istraživanja na oko 15.000 ljudi koji su poceli da koriste Kyani proizvode, pogotovu NitroFX i Nitro Extreme.

 

Ştanje, promena

Ukupno

% Poboljšanja

Alergije, smanjuje simptome

1,875

88%

Artritis, smanjuje simptome

1,235

80%

Astma, Poboljšanje

5,689

70%

Rak, smanjuje simptome

1,419

69%

CEFIDS, Fibromijalgija, smanjuje simptome

2,399

78%

Depresija, smanjuje simptome

1,111

77%

Dijabetes, Tip 1 i 2, poboljšanje

4,232

84%

Varenje, poboljšanje

2,392

90%

Energija, povećanje

12,199

90%

Bolesti srca, smanjuje simptome

1,643

78%

Visok krvni pritisak, smanjenje

1,411

85%

HIV, smanjuje simptome

105

56%

Bolesti bubrega, poboljšanje

2,838

67%

Menstruacija, smanjuje simptome

2,573

78%

Mentalna oštrina, povećava budnost

3,844

74%

Multipla Skleroza, smanjuje simptome

17

51%

Mišići, povećava mišićnu masu

933

71%

Gojaznost, gubljenje viška kilograma

4,181

71%

Bolovi, uključujući glavobolju, smanjenje

5,139

86%

Poboljšanja u seksu

2,276

85%

San, poboljšanje

1,534

74%

Pušenje, smanjenje

663

58%

Stres, brži oporavak

5,156

72%

Moždani udar, smanjuje simptome

1,391

55%

Osećaj blagostanja, povećanje

5,915

78%

 

Povraćaj novca

Ukoliko ste iz  bilo kog razloga nezadovoljni našim proizvodima, vratićemo Vam novac.mb

Potrebno je :

1. Da ste lično, na vaše ime naručili proizvode.

2. Da ste sačuvali ambalažu korišćenih proizvoda.

3. Da pošaljete pomenutu ambalažu na adresu:

 

Napomena: Možemo vam vratiti samo osnovnu cenu proizvoda, bez PDV i troškova isporuke.

 

Šta kažu korisnici

Slavko Banjac

“Pre nekoliko meseci pozvao me je dobar prijatelj i dugogodišnji poslovni partner da saslušam kratko predavanje o “vrlo zanimljivim dodacima ishrani” koji su se pojavili na našem tržištu. Insistirao je na tome da dođem, Kako mu verujem, ozbiljan je čovek, otišao sam da čujem o čemu se radi i mislim nisam uludo potrošio vreme – predavanje je bilo vrlo zanimljivo, čak više stručno nego popularno, o Kyiani dijetetskim suplementima koji su, dobrim delom, bazirani na vekovnim iskustvima Eskima. Saznao sam neke meni potpuno nepoznate činjenice o istraživanjima kojima se bavi savremena nauka i mislim da cela priča i te kako ima smisla.
Znajuću svoje (rđave) navike, pomislio sam da je Sunrise, jedan od tri poizvoda u tzv. trouglu zdravlja, meni posebno zanimljiv koktel. Ima perioda tokom dana kad osećam pospanost, pad koncentracije, zamor, bez obzira koliko sam spavao. Na poklon sam dobio jednu kesicu Sunrise-a i sledećeg dana, ujutro, popio je pre polaska na posao. Kao i obično, nisam stigao na vreme da doručkujem. Medjutim, izostao je uobičajeni neprijatan osećaj gladi, ali i pospanosti i zamora.
Posle nekoliko dana, prijatelj je svratio sa suprugom na kafu i doneo mi pet kesica Sunrise-a. “Testirao” sam ga cele nedelje i dobar osećaj se ponavljao – više energije, bolja koncentracija. Od tada, evo nekoliko meseci, trudim se da ne budem bez svojih omiljenih voćnih sokića. Čak je i moja supruga koja je bila veoma skeptična po pitanju njihove učinkovitosti, priznala da se oseća poletnije i energičnije.”

Dragan Roknić

“Pre pet meseci mi je dijagnostikovan multipli mijelom. Ovo je tumor koji se javlja u koštanoj srži i dovodi do oštećenja i slabljenja kostiju. Takođe zbog pada proizvodnje leukocita i trombocita pada imunitet, pa postoji velika opasnost od infekcija i komplikacija nastalih pri nama beznačajnim prehladama ili povredama.

Upravo sam završio poslednju turu hemoterapije. Osećam se jako dobro, rezultati su dobri, sedimentacija je sa 120 pala na 30. Ono što je jako bitno, krvna slika je sve vreme bila zadovoljavajuća, pa sam terapiju završio po protokolu. Za dobru krvnu sliku mogu da zahvalim mojoj Tanji, njenoj kuhinji i mojim prijateljima koji su mi, kada su čuli kakav problem imam doneli kutiju Kyani Sunrise-a. Te čarobne kesice, u koje u početku nisam imao poverenja su me osvežavale i nekako činile poletnijim u vreme terapija. Nastavljam da ih koristim i dalje jer se moja borba sa bolešću nastavlja.

Uskoro me čeka autotransplantacija koštane srži. Verovatno ću po savetu prijatelja paralelno koristiti i Kyani Sunset jer tocotrienol jako pomaže u regeneraciji koštane srži.”

Olivera Gajić-Mladenović

“Imam povišen očni pritisak i već godinama jake glavobolje zbog toga. Pre par meseci, ćerka, koja je inače lekar specijalista, doktor nauka, donela mi je neobičnu plavu staklenu bočicu na kojoj je pisalo NitroFX. Objasnila mi je da je to ekstrakt Nonija i rekla kako se koristi, tri puta na dan po 10 do 15 kapi pod jezik. Za Noni sam već čula, ali ga pre nisam koristila. Vrlo brzo sam osetila poboljšanje i prestala da koristim tablete protiv bolova. Prošle godine su mi se pojavili bolovi iza grudne kosti. Ćerka me je odvela kod svoje prijateljice kardiologa i ona je pronašla blaži oblik angine pektoris. Prepisala mi je monizol i ja sam ga uzimala skoro godinu dana. Međutim, otkako uzimam NitroFX, tih bolova nema. Ćerka mi je objasnila da je NitroFX, tj Noni dokazani vazodilatator, tj. širi krvne sudove i snižava krvni pritisak.

Penzija mi je mala, ali sam se odrekla nekih drugih stvari zbog NitroFX-a, jer me čini snažnijom za svakodnevne kućne poslove i opuštenijom za “borbu” sa unucima i druženje sa prijateljicama.”

Zoran Gotovčević

“Radim kao profesor u muzičkoj školi, a pored toga gotovo svaki dan dopunjavam kućni budžet svirajući na raznim proslavama, svadbama, krštenjima… Uvek sam na ivici snaga, često osećam kao da ću se razboleti, osećam malaksalost, bol u mišićima, nedostatak koncentracije, nervozan sam, lako planem, neki put i bez razloga.

Od kako koristim Kyani Trougao zdravlja, a posebno Kyani Extreme, osećam se bolje, uspevam brže i lakše da se oporavim nakon poluprospavane noći. Subjektivan osećaj veće životne energije je stalno prisutan. Taj osećaj da sve mogu lakše fizički da podnesem donosi mir i u glavi. Objasnili su mi da Noni, koji je glavni sastojak Nitro FX-a ubrzava metabolizam, poboljšava cirkulaciju u svim delovima tela i samim tim ubrzava oporavak posle teških napora, posle stresa ili neke bolesti.

Plastična bočica od 15 ml je pun pogodak, mala je, zgodna za nošenje, ne bojim se da ću je razbiti…”

Živorad Popović

“Dugogodišnji sam dijabetičar i srčani bolesnik. Pejsmejker nosim od 2005. godine. Ali poslednje dve i po godine bile su jako burne u mom životu. Prvo 2011. operacija na otvorenom srcu. Dobio sam dva bajpasa, ali sam u bolnici dobio neku bakteriju zbog koje sam narednih deset meseci nosio urinarni kateter. Sledio je slabiji moždani udar, pa operacija prostate…. Ukratko receno, potrosilo se mnogo životne energije, mišići su poprilično atrofirali, kondicija nestala.

Pre nekoliko meseci sin mi je doneo prvu bočicu Nitro FX-a. Ništa mi posebno nije ispričao, samo mi je rekao kako da koristim, da budem uporan i da će mi verovatno trajati oko 7 dana.

Ne znam kako bih najbolje opisao efekat NitroFX-a. Kada se ujutru probudim treba mi malo više vremena da ustanem i da se razmrdam, ali sam i dalje poluuspavan, poluzatvorenih očiju, jedva se vučem po kući. Ali, kada uzmem tih 15 kapi Nitro FX-a, za pola sata sam potpuno drugi čovek. Osećam da sam snažniji, sigurniji, štap gotovo da više i ne nosim kada izađem do prodavnice ili u šetnju. A ta snaga i sigurnost donesu i neku spokojnost i mir da se više posvetim svojim unukama, da im umesim omiljenu pitu od jabuka ili bundevaru…”

Janaki Pejov

“Idem u teretanu bar pet puta nedeljno. Pre nekoliko meseci sam prvi put probao Nitro Extreme. Zamolili su me da jednog dana na treningu upamtim koje vežbe sam radio, sa kojim težinama i kojim intenzitetom. Takođe su me zamolili da posle svake vežbe izmerim sebi puls. U proseku je bio 95-100 otkucaja u minuti. Sutradan, kada sam ponovo krenuo na trening, dali su mi 10 kapi Nitro Extreme-a i zamolili me da ponovim što je više moguće trening od prethodnog dana i da ponovo sebi merim puls. Na moje veliko iznenađenje puls je bio 80-85 otkucaja, a ja sam se sa treninga vratio svežiji nego obično.

Ja sam student i nemam baš mnogo novca na raspolaganju, ali mogu sebi da priuštim bar jednu bočicu Nitro Extreme-a mesečno. Pomaže mi da lakše savladam ne samo napore na treningu, veš i pri učenju u toku noći ili višesatnom vežbanju na gitari.”

 Vaša tetka Saveta🙂

 

 

Оставите одговор

Облак ознака

