_sp-poslednji-put-zbogom

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, promatrao bih te kako spavaš, pokrio bih te nježno i zahvalio Gospodinu za tvoj dragocjeni život.

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, otpratio bih te do izlaznih vrata, zagrlio bih te i poljubio, pozvao bih te da to još jednom učinim.

Kad bih znao da sam s tobom posljednji put, slušao bih pomno tvoj glas, ugasio bih televizor, odložio novine i svu bih svoju pozornost usredotočio na tebe. Zapamtio bih ton tvoga glasa i boju tvojih očiju.

402117_294048897317254_216962741692537_767084_1059398625_n

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, pustio bih da pjevaš i sam bih pjevao s tobom i rekao bih ti da još jednom zapjevaš.

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, svaki bi mi trenutak bio važan. Ne bih se brinuo za tanjure, za dvorište, za novac. Poželio bih da zauvijek ostanem s tobom.

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, učinio bih sve da budeš sretna. Spremio bih ti najdraže jelo za večeru, uzeo bih slobodan dan da budem s tobom. Ne bih se trudio da skupim igračke i da popravim krevet. Pričao bih ti koliko mi značiš, koliko mi je stalo do toga da dođeš u raj. Rekao bih ti da se ne bojiš, da budeš jaka. Govorio bih ti da te volim, smijali bismo se i prebirali po najljepšim uspomenama.

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, čitao bih s tobom Bibliju i molio, zahvaljivao bih Bogu što smo se susreli i što se na tako divan način brinuo za nas.

Kad bih znao da je to posljednji put što sam s tobom, plakao bih, jer bih želio više vremena provesti s tobom. Kad bih znao da je to posljednji put… Uopće ne znam kad će biti posljednji put.

Ovaj post pišem povodom jučerašnjeg dana, Dana zaljubljenih. Na FB je puno statusa , ovo mi je poklonio muž, žena i td. , puno njih znam i kada izbacaju statuse i vređanja za te iste muškarce ili žene. Elem, posvetite pažnju svojim partnerima svake sekunde, jer već sutra može biti kasno. Nije ljubav samo jednog dana, već svaki dan se pokazuje na različite načine.

Deluje ovo otrcano ali je istinito, ali pokazujte ljubav svakog trena, na sitnicama, jer sitnice život znače. I molim vas volite se bre🙂

Evo još jednog linka kao opomena : https://tetkasaveta.wordpress.com/ne-cuvaj-nikada-nista-za-neke-specijalne-prilike-svaki-dan-u-tvom-zivotu-je-specijalan/

1242190073

 

Ljubi vas vaša tetka Saveta, svakog dana🙂

Оставите одговор

Облак ознака

