Skoro je brujala štampa o tome kako je Suzana Mančić, orosila i podmladila vaginu. Kao i svaki trač naslov i ovaj sam samo letimično pročitala i nastavila dalje, jer sam znala da je to još jedan marketinški trik dotične dame da se priča i piše o njoj.

index

Elem, obrela se ja u Vrnjačku banju radi lečenja moje dugogodišnje boljke dijabetesa. Mnogi se pitaju pa ti sve savetuješ, a sama se ne lečiš. To sa moje strane nije ni malo pohvalno, ali svi imamo neko svoje breme i na razne načine se borimo protiv toga. U ovim člancima vam opisujem moje borbe koje su u njvećem broju slučaja uspešne, ali i ja neke lekcije moram da ponovim više puta, tako da za neke stvari sam stalno u prvom razredu, a to je da sebe stavim u prvi plan, pa onda se druge, ali baš sve druge.

Pa naučiću i tu lekciju.

Dijabetes je jedna od najvećih obolenja u rasporostranjenosti, i zovu ga tihi ubica jer polako uništava jedan po jedan organ, neosetno. Mnogo puta čujem ne znam šta mu bi odjednom je umro, nije odjednom već godinama šećer mu uništava organizama i dolazi do otkazivanja pojedinih organa i nastupi smrti.

Ono što je najbitnije kod dijabetesa, ali i svih bolesti je PREVENTIVA.

medicina_preventiva

Joj ja nemam vremena da odem do lekara, joj to je gubljenje vremena, a kada bude kasno onda bi dali sve pare sveta i svo vreme samo da se vrate na PREVENTIVU.

Kada kažem PREVENTIVA mislim na sve uzraste i polove.

family_doctor_female

Stiče se utisak da sam se mnogo udaljila od teme , ali nisam.

147

U Merkuru Vrnjačka banja, postoje paketi usluga gde se za pet dana pregledate od glave do pete. Nije bitno da li ste dijabetičar ili ne, pa vi koji nemate vreme za naše zdravstvo koje je užasno u čekanju, zakazivanju još i mito i tako dalje, odvojte za sebe pet dana i pregledajte se detaljno, i vi i vaša porodica.

Naviknite decu da se redovno kontrolišu na mestima gde ljudi posvete pažnju pacijentu, ne razgovaraju na mobilni dok te pregledaju, gde svakog dana pogledaju tvoju istoriu bolesti i ako ti nisi tu , pa te pozove da ti kaže ako nešto ne valja.

Posle prvih pregleda poslata sam kod očnog, ginikologa, neurologa , endokrinologa , kardiologa,to su u biti  osnovne grane koje se gledaju kod dijabetičara.

Pošto sam skoro imala operaciju materice, koju sam otklonila jer mi je šećer pravio problema, stalno je skako i materica bi buknula ( šećer kod mene reaguje najviše na stres, a toliko radim na njegovom otklanjanju, ali i ja sam živ čovek ), ginikolog mi je preporučio orošavanje vagine.

S obzirom da sam ovde došla na odmor i da iskoristimsve što mogu od ponuđenih usluga odoh i na to orošavanje i ne znajući šta je. Jedan od problema mi je bio što mi je dosadio kontak sa ljudima tako da sam pretežno ćutala i slušala ( nije mi baš to svojstveno, ali eto desi se da i ja ćutim ).

Siđem u banjsko kupatilo, babica nam reče kako da se spremimo i otpoče proces orošavanja, napominjem da se sve odvija uz upustvo lekara i ne radi se samoinicijativno. Odjednom čuh iz susednih bokseva :“ Jel se ovde orošavala i Suzana Mančić“- da ,reče babica i prevlada smeh u prostoriji.

20150421_084605

Orošavanje nam radi divna medecinska sestra  Zlata, koja radi na tom radnom  mestu 35 godina. Kada kažem divna, pažljiva sve objašnjava, jednostavno obrati na tebe pažnju da se osetiš važnim. Nema vike , dreke i neprijatnosti.

Prošlo mi je kroz glavu naslov koji sam pročitala u novinama i zainteresovala sam se da mi sestra malo bliže objasni ovo lečenje.

Prvo ova vrsta lečenja se primenjuje od 1974 godine. To nije otkrila Suzana M. već je to tradicionalni način lečenja toplom mineralnim vodama i čajevima.

Inače minarelnim vodama u kupatilu Merkura – Vrnjačka banja, se vrši pored orošavanje genitalija i klizme, podvodne masaže, inhalacije.

Koja je uloga delovanje toplim mineralnim vodama kod orošavanja vagine:

NAJBITNIJE pomaže kod STERILITETA

1. Preventiva kod cancera grlića materica

2. Mikrocirkulacija – bolja funkcija jajnika i bešike.

3. Osvežavanje vaginalnog kanala

4. Sprečavanje bakteriskih infekcija colpitis III, V i VI grupe sekreta, uz lekove

5. Hronično zapaljenje jajnika i materice

6 . zapaljenje i ranice grlića materice

7. Ciste

8. Ostitis ( zapaljennje bešike )

9. Posebno ispiranje čajevima posle operacije cancera materice, grlića materice

Metedologija:

Vaginalno ispiranje se vrši isključivo mineralnom vodom kako u svojstvu lečenja, tako i preventive.

Vrši se specijanim aparatima koji regulišu:

– količinu vode

-toplotu vode

Voda deluje na urinogenitalni trakt

– Svojim hemiskim sastavom

– svojom količinom ( važno kod steriliteta )

– svojom temparaturom

 

 

Tako da orošavanje vagine nema samo ulogu u „podmlađivanju“ iste, koju je spomenula SM., veće je njena najbitnija uloga u lečenju i PREVENTIVI, što bi trebalo da postane osnovna kultura svake žene. PREVENTIVA i redovna kontrola su najbitniji za zdravlje svake žene , pa i muškarca. U svakom slučaju hvala Suzani , na izlazak iz anonimnosti tako cenjen način lečenja u banjama.

Takođe i klizma debelog creva ima ulogu u lečenju, preventivi.

1. Čisti se detaljno debelo crevo

2. Osvežava peristatika creva toplom mineralnom vodom, njenim hemiskim sastavom

3. I sam sfinter mikrocirkulacijom se ojačava, što je bitno za straije osobe

4. Zatvor ( opstipacio )20150423_113515

5. Hronični proliv

6. Devertikule

7. Šuljevi ( hemeroidi )

8. ulcerozni kolitis

9. Kronova bolest

10. Stanje nakon zračnih terapija u ginokologiji

Klizma je jako bitna kao PREVENTIVA protiv svih bolesti debelog creva.

Metedologija:

Klizme se daju isključivo mineralnom vodom.

Deluje na sluzokožu debelog creva svojim hemiskim sastavom i količinom zavisno od dijagnoze.

Aplikacije se vrše specijalnim aparatima koji regulišu

– brzinu aplikacije

– količinu vode

– temperatura vode

Sve je bezbolno potpuno!!

Sestra Ljiljana je jako brižna i susretljiva🙂

 

Naučite vašu decu da se na vreme kontrolišu, neka im to pređe u praksu. Na taj način se obezbedićete svoje zdravo potomstvo. Molim vas umereno nemojte da pređe te u hipohondre, ali godišnja kontrola je bitna.

Topla voda je najstariji i najpoznatiji izvor mineralne vode, koji je sudeci po slucajnim arheološkim nalazima, bila poznata još u praistoriji, a potom korišcena i u rimskom periodu od I do IV veka naše ere. Po predanju i turci su koristili ove vode, a njihovim odlaskom iz ovih krajeva lekoviti izvori su zatrpani, jer im je turski kulum i zulum dojadio. Otkrice mineralne vode u novije vreme vezuje se za izlecenje bolesnog konja vrnjackog paroha Hadži Jeftimija Popovica. Prvu hemijsku analizu uradio je baron Herder 1835. godine, a osnivanjem „Osnovatelnog fundatorskog društva kiselo vruce vode u Vrnjcima“ pocinju nove kaptaže. Godine 1883. podiže se Kursalon, a 1892. prvo zidano kupatilo, a posle kaptaža 1924. paviljon sa centralnim izvorom i Termomineralno kupatilo. Za dobijanje nove kolicine vode od 1932-37. godine pristupljeno je dubinskim bušenjima. Nova biveta podignuta je 1975. godine. Voda spada u grupu alkalnih ugljenokiselih homeotermi. Temperatura joj je 36,5°C.

Mineralne vode.

Još jedno usmerenje, ne idu u banjama samo stari i bolesni, banje su idealna mesta ra rekreaciju, uživanju u čistom vazduhu, pojedinačno, deca, omladina ili kompletne porodice. Iskoristimo naša prirodna bogatstva,

ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Коментари на: "Orošavanje vagine i ……Vrnjačka banja" (7)

  1. Anzelik рече:

    Koliko kostaju tretmani koje ste naveli u tekstu?

  2. Dugi niz godina dolazim u banju i koristim sve terapije koje ste naveli.Mnogo mi je pomoglo orosavanje jer sam imala hronicnu upalu besike i jajnika.SVIMA SAM PRICALA O TOME I UBEDJIVALA ZENE DA DODJU U BANJU.O LJUBAZNISTI OSOBLJA SUVISNO JE GOVORITI.OD DOKTORKE SLAVICE,BABICE ZLATE I MNOGIH DRUGIH…NEMAM RECI DA ISKAZEM ZAHVALNIST.HVALA DR SLAVICE HVALA ZLATO NA SAVETIMA I STRPLJENJU

  3. Vesna рече:

    Po kojem principu se koristi ono crevo za vag. orošavanje? Da li se stavlja u samu, ili se negde okači?

Оставите одговор

Облак ознака

