Jedan dan negovateljice!


Negu starih i bolesnih "ZLATNO DOBA " Kruševac

Ovaj članak sam počela da pišem 9.7.2014g.zašto ga nisam tada završila, nemam pojma, ali evo sada ga završih .

index

Opisaću vam dva primera ,  jedan dan negovateljice , kod dve porodice. Naglašavam po ko zna koji put da posao negovateljice i gerentodomaćice je isprepleten.

Ustajem u 6h, jer mi radni dan počinje u 7h. Imam sreću jer su mi klijenti petsto metara od kuće.

Vremenom sam stekla poverenje , tako da sam dobila ključ da sama uđem u kuću. Pričam recimo o mesecu u kom se sada, gde se loži. Usput dok prilazim vratima, uzimam kantu sa sitnim drvima i penjem se uz sprata, otvaram vrata širom da uđe svež vazduh.

U spavaćoj sobi spava baka ( 82 godine, rečeno mi je da je pokretna i ok, samo stara, da bi se kasnije uspostavilo da ima demenciju , tešku reumu, tako da je i ona zavisna od moje pomoći )…

View original post 1.895 more words

Оставите одговор

Облак ознака

