Samo prisutnost je dovoljna


Neki roditelji, će nakon što pročitaju predivnu priču koja se krije iza ove fotografije na kojoj majka čvrsto spava sa svojom ćerkom u krevecu, preispitati neke svoje metode.

Fotografiju je na svom Facebook profilu objavila Dejna Mager, fotografkinja iz Mičigena, a slika se zbog vrlo dobrog razloga ubrzo proširila internetom.

Fotografiju je snimio njen suprug Met koji je Dejnu i njihovu petomesečnu ćerkicu Luelu našao, nakon što se vratio s posla, kako spavaju zajedno u krevecu.

Sećam se da sam svojoj ćerki dala jedno obećanje nakon što me silno dirnula priča koju je moj suprug na jednoj dobrotvornoj večeri čuo od jednog misionara, napisala je Dejna uz fotografiju.

Zbog te priče i svog obećanja sam se bez razmišljanja uvukla u njen krevetić kako bih je utešila zbog zubića koji su je boleli, zaustavila njenu tugu i suzice.

Misionar je pričao o svom iskustvu u jednom sirotištu u Ugandi gde je prilikom posete jaslicama sa više od stotinu beba doživeo nešto vrlo neobično i vrlo, vrlo tužno.

U prostoriji je bilo naslagano minimum 100 krevetaca sa bebama, a pored toliko malenih duša nije čuo ni glasić. Ništa. Tišina je bila zaglušujuća. Naravno da se odmah zapitao zašto bebe ne plaču, a odgovor koji je dobio još ga je više slomio. Nakon što bebe donesu ovde, one plaču. Plaču satima i danima, naravno, ali već nakon nedelju dana, nakon što im niko ne pruža utehu, bebe jednostavno prestanu da čekaju i traže pažnju.

„To me slomilo. Doslovno sam osetila kako mi srce puca od tuge nakon što sam čula tu priču. I te sam večeri, nakon što sam legla uz svoju malenu Luelu i čvrsto je zagrlila, obećala njoj i sebi. Tiho i čvrsto. Obećala sam joj da ću joj uvek doći, da ću uvek biti tu za nju. Pokazaćemo joj i da su suze, strah i frustracije normalni osećanja. Okej je plakati, okej je osećati i potpuno je okej pokazati svoje osećanja. Naučićemo je i da ćemo joj uvek pružiti sigurnost i biti uz nju. Nećemo se žaliti na neprospavane noći i plač.“

Nakon što je objavila ovu fotografiju i ovu snažnu priču koja stoji iza nje, njen je post lajkovali je 117.000 ljudi i podelilo više od 86.000 ljudi, roditelja, koji su očigledno jednako kao i Dejna ostali dirnuti ovom tužnom, i nažalost, istinitom pričom.

Pokupljeno sa interneta.

Ovde je svaka reč suvišna, priđite i poljubite vaše dete , baš sada bez ikakvog povoda, njemu to mnogo znači , 

ljubi vas vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Облак ознака

