Gde si bio šta si radio -ništa


 images
Dijalog između Boga i mrtvog čoveka.
Bog: U redu sine, vreme je da krenemo.
Čovek: Tako brzo? Imao sam puno planova.
Bog: Stvarno mi je žao, ali vreme je da krenemo.
Čovek: Šta imaš u tom koferu?
Bog: Ono što ti pripada.
Čovek: Ono što mi pripada? Misliš, moje stvari, odeću, novac…
Bog: Te stvari nikada nisu bile tvoje, one pripadaju Zemlji.
Čovek: Jesu li to moja sećanja?
Bog: Ne, ona pripadaju Vremenu.
Čovek: Jesu li to moji talenti?
Bog: Ne. Oni pripadaju Okolnostima.
Čovek: Jesu li to moji prijatelji i porodica?
Bog: Ne sine. Oni pripadaju Putu kojim si išao.
Čovek: Jesu to moja žena i deca?
Bog: Ne. Oni pripadaju tvom Srcu.
Čovek: Onda to mora biti moje telo.
Bog: Ne. Ne. Ono pripada Prašini.
Čovek: Onda to sigurno mora biti moja Duša!
Bog: Grešiš sine. Tvoja Duša pripada meni.
Čovek suznih očiju i sa strahom uze kofer iz Božje ruke i otvori ga. PRAZAN!! Slomljenog srca i uz suze koje su se slivale niz njegove obraze, Čovek upita Boga.
Čovek: Nikada ništa nije bilo moje?
Bog: Tako je. Nikada ništa nisi imao.
Čovek: Pa onda? Šta je bilo moje?
Bog: Tvoji TRENUCI. Svaki trenutak koji si živeo bio je tvoj.
Život je samo trenutak.

Trenutak koji pripada nama.

Uživajte u ovom Trenutku dok ga imate.

Ne dozvolite da vas bilo šta zaustavi da obavljate posao u kojem uživate.

Živite svoj život Sada. Ne zaboravite biti sretni, jer je to JEDINO važno.

Materijalne stvari i sve za šta ste se borili u životu, ostaje iza vas.

Ništa ne možete poneti sa sobom. Ono što je zaista važno je da ŽIVITE SVOJE TRENUTKE

Vaša tetka Saveta.

Оставите одговор

Облак ознака

