Saveti života

Masaže u salonu „Tijana“ Kruševac, a sada i Beograd


Studio za masažu "TIJANA"

Osećam potrebu da se pohvalim, da sam ove nedelje bila u Beogradu i konačno počela, posle dužeg razmišljana  masaže i u Beogradu.

Treebalo je da bude par masaža, ali se ispostavilo da moja menadžer Aleksandra Popović obezbedila je zavidan broj, i svi oni koji su tada došli na masažu ledja, običnu i terapeutsku, odmah su zakazivali celo telo, za period kada sam pomovo u Beogradu 15. decembra 2016 .g. – normalno ako ima još zainteresovanih mogu se javiti da zakažu svoj termin.

030132221

Bilo je i masaže celog tela,

PS Bilo je i javnih ličnosti 🙂 ali pošto kod mene vlada stroga diskrecija, ne mogu objaviti imena bez njihovog pristanka, mada ih nisam ni pitala , iskreno bilo mi je interesantno. Čak je jedan klijent od njih triput dolazio, verovatno mu je masaža odgovarala 🙂 – trapeutska celog tela, + Brojsova masaža kičme.

Želim da vam objasnim razliku između terapeutske masaže…

View original post 187 more words

Оставите одговор

