Saveti života

Ko sam ja, ko si ti?


Ko sam ja , ko si ti ? da određujemo da li će neko umereti i živeti, da li će rađati, kotiti i td.

Ko smo mi da određujemo biološku istoriju svojim postupcima? Kada ovo kažem mislim na kontrole rađanja, koćenja, jer otkuda prava da nekom uskratimo rađanje radi naše dobrobiti, jer to je MONSTRUM , a isto tako je i MONSTRUM koji kastrira životinje ili streliše. Otkuda pravo nekome da pravi prirodnu selekciju. Pa to su životinje, pa šta ako su životinje i oni imaju svoje prirodne nagone. Donekle se slažem kod kastracijom ili uspavljivanjem, agresivih životinj i to samo ako ne mogu da se stave pod kontrolom, ali ako se i one uspavljuju to treba uraditi i njihovim vlasnicima, jer su ih oni tako oblikvali.

Ni jedan žii stvor nema nagon za ubijanje, osim ako nema hrane, znači opstanak. Taj pas ili mačka koje vi ograničavate u oplodnji i razvoju , na drugom kraju sveta su osnvni lanac ishrane, kao biolog protivim se bilo kom kastriranju ili sterelizaciji, posebno ako ta jedinka nije ni osetila šta je to.

Ima one ženka koje se više puta kote, ok znači osetile su zov materinstva njih i ne treba dalje opterećivati, a VI da bi bili vaši ljubimci ograničavate da osete draž parenje, to je kao da ste im oduzeli hleb i vodu, razmislite o tome da VAMA neko to uradi!

ZNAM; ZNAM sada će te da me osuđujete kako ima pun lutalica, što psa, što mačića, kako treba da se kontroliše to i tako dalje.

Bolje bi bilo da radite na svest ljudi da čuvaju životinje, da i hrane , leče pa neće biti ni agresivnih, ni gladnih ni bolesnih.

Svako ima pravo na svoje mišljenje, ovo je moje

Vaša tetka Saveta 🙂

Оставите одговор

