Saveti života

Ta napast – KANDIDA


Da počnem sa iskustvom klijetna koji je bio slobodan i rad da podeli svoje iskustvo sa nama:

Ja sam Dragoljub Papić imam 50 god.

2015 godine u jesen, pojavile su se jake mučnine u jutarnjim satima. Koje su posle trajale mesecima…
I pošto mučnine posle nekoliko meseci nisu nestale potražio sam pomoć lekara u domu zdravlja Zvezdara.
Kada sam ispričao doktorki šta osećam, rekla mi je da imam probleme sa želudcem, i prepisala mi lek Kontrolok koji sam pio 28 dana. Zaboravio sam da naglasim da pored jakih mučnina sam imao loš apetit tako da danima nisam osećao zdrav osećaj za hranom. Pa sam po preporuci doktorke na odrđeno vreme uzimao hranu na silu. Dešavalo se da posle doručka prođe i po 10h da uopšte ne osećam glad nego pun i naduven stomak. Na sve to imao sam osećaj kao da mi je nešto zastalo u grlu i sve češću promuklost.
I tako je prolazilo vreme a meni je bilo isto. Morao sam opet da potražim pomoć lekara. Uradio sam bris grla i jezika u aprilu 2016 i tada se pokazalo da imam kandidu. Promenio sam režim ishrane, i bio disciplinovan u tome, ali nažalost ništa bolje. Meseci su prolazili i došao je februar 2017 god. Kada sam po preporuci prijateljice nabavio OKP paket za čišćenje organizma. Koristio sam ga po uputstvu i uveo u ishranu više belog luka. Ovaj biljni OKP paket za mene se pokazao kao dobitna kombinacija za pobedu nad kandidom. Posle par dana korišćenja osetio sam poboljšanje… U aprilu 2017 god. uradio sam bris grla GDE JE UTVRĐENO DA NEMAM VIŠE KANDIDU !!!☺
Mogu da to potvrdim laboratoriskim nalazom.
Zahvalan sam Bogu što postoji OKP paket👍
OKP paket možete naručiti na 0631954621 ili tetkasaveta50@gmail.com
Ovo je jedan od efikasnih načina za borbu protiv kandite, ali ono što je osnov svega je promena ishrane i način života.
Istraživanjem sam ustanovila da RAW ishrana, tj kako sam razumela sirova ishrana je zakon za lečenje kndide, a ujedno i drugih zdravstvenih problema, kao i normalnijeg načina života.
Takođe:

Prirodno lečenje: Ukoliko postoji veza između zapaženih simptoma i korišćenja antibiotika, steroida ili pak unošenja velikih količina šećera, ili su u poslednje vreme postojala razna oboljenja ili su u toku virusne infekcije (herpes, Epstein-Barr sindrom, itd.) ili alergije, onda su svi izgledi da je reč o povećanoj aktivnosti kandide. Tretman se sastoji u strategiji da se ova gljiva liši njene prirodne ishrane šećerom i da se dodaju specifični nutritivi i supstance koje kontrolišu ili pak ubijaju kandidu. To je često dugotrajan proces koji traje šest pa i više meseci. U toku prvih nekoliko sedmica simptomi se mogu pogoršati pošto dolazi do uništavanja ove gljive u telu pa zbog toga može biti potrebno da se i samo telo detoksifikuje.

Takav program zahteva:

– Izbegavanje unošenja u telo šećera u bilo kom obliku, uključujući i med. Tokom prvih nekoliko sedmica

– Treba izbegavati i unošenje voća, kako bi se još više smanjio nivo šećera;

– Izbegavanje hrane zasnovane na gljivama ili konzervirane hrane u većim količinama s obzirom da je telo verovatno već senzibilizirano na gljive i da se imuni sistem brže oporavlja ukoliko se izbegavaju ove namirnice;

– Izbegavanje svih namirnica koje se zasnivaju na procesima vrenja.

Korisna je upotreba sledećih nutritiva:

– Biotin, odnosno vitamin B u dozama od 500 mikrograma dnevno;

– Kompleks B vitamina dnevno u kapsulama koje ne sadrže gljivice;

– Beli luk – i on ima jako antigljivično dejstvo i treba slobodno da bude korišćen u hrani ili uziman u kapsulama;

– Kapricin (Capricin). To je masna kiselina ekstrahovana iz kokosovog oraha koja uništava gljivice, nekoliko čajnih kašika treba piti dnevno zajedno sa vodom;

– Sok Aloe Vera je još jedna supstanca koja uništava gljivice. Nekoliko čajnih kašika treba piti dnevno zajedno sa vodom;

– Maslinovo ulje je efikasno u kontrolisanju razmnožavanja ove gljive s obzirom da sadrži oleičnu kiselinu; dnevno treba uzimati najmanje jednu kafenu kašiku maslinovog ulja zajedno sa hranom;

– Vitamin C u dozama od 1 do 3 grama treba uzimati s obzirom da podstiče odbrambene funkcije.

Sva ova sredstva, zajedno sa ishranom koja treba u velikim količinama da sadrži namirnice bogate fibrinima (ovas, sveže povrće, integralne žitarice, sve vrste graška, semenke suncokreta, susama, bundeve) kao i odgovarajuću količinu proteina, pouzdano kontrolišu kandidu i istovremeno suzbijaju faktor zamora.

Na fb https://www.facebook.com/groups/140245076001630/   imate dosta o ovom obolenju , kao i razna iskustva, objašnjenja vrsnih nutricionista.

Iznesite vaša iskustva, pitajte ako ste neodlučni, tu smo da vam pomognemo 🙂

Vaša tetka Saveta 🙂

 

Оставите одговор

