Saveti života

ZA DOBRU KALSIFIKACIJU – jače kosti za sve uzraste


Za one koji su imali prelome kosti, koji imaju manjak kalcijuma, osteoporozu.

  1. Svakoga jutra, na prazan stomak, popijte koktel ( jaje I limun)

Sastojci

1 osoba

  • Lek za zarastanje preloma kostiju
  • 7kom jaja
  • 1/2 kg sok od limuna
  • 1/2kg meda
  • 1 rakijska čašica ruma ili lozovače

Priprema

  1. 7 komada jaja, što svežijih, a najbolje da budu iz istog legla, oprati dobro četkicom i deterdžentom i poređati u plastičnu ili keramičku činiju.

2.Iscediti sok od 500gr limuna i preliti ga po poređanim jajima.

  1. Ostaviti činiju u frižider i narednih 14 dana, kada god otvorimo frižider malo prodrmati činiju kako bi se jaja okrenula i ljuska ravnomerno otopila u soku od limuna.
  2. Po isteku 14 dana, izblendirati sadržaj i procediti ga kroz duplu gazu.
  3. Dodati med i čašicu ruma ili lozovače, po izboru.
  4. Sipati u flašu i čuvati i dalje u frižideru, a svakog jutra popiti pola rakijske čašice kao dnevnu dozu leka.
  5. Postupak traje dok ima leka.

Konzumacija

Lek može da se koristi ( uz obaveznu konsultaciju sa lekarom) i koje drugih problema sa resopcijom ili manjkom kalcijuma.

Image result for semenke bundeve

  1. Za doručak uzmite jednu kafenu kašičicu ulja od semenki bundeve
  2. Pre oba glavna obroka pijte „koktel zdravlja“ bogat različitim mineralima, sastavljene od rotkve, šargarepe i kupusa
  3. Pre oba glavna obroka pijte Čaj za jetru, koja će isto tako dobro delovati na vaš žuč.( imate u apoteci- Josip Pančić)
  4. U toku dana pijte sok od limuna ili toplu limunadu što pomaže kalcifikaciji , ali i omekšavaju arterije.
  5. Svake večeri stavite oblogu od gline, na mesto koje treba kalcifikovati, da biste aktivirali uspavan organizam
  6. Začinite svakoga dana supu, jogurt, čorbu ili salatu sa pet kašičice pšeničnih klica, što će poboljšati opšte stanje vašeg organizma i dopuniti nedovoljnu ishranu u pogledu „materijala“ za očuvanje organizma
  7. Jedite mnogo voća i povrća, ceralija, sira, meda, jaja i sušenog voća

Bavite se fizičkim aktivnostima u skladu sa svojim telom, najmanje što možete da učinite je pešačenje, koliko možete opet zavisno od vašeg fizičkog stanja.

Masaže , koliko vam telo dozvoljava radi bolje prokrvljenosti mišića.

Vaša tetka Saveta 🙂

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s