Saveti života

Strategije protiv glavobolje


Studio za masažu "TIJANA"

Head massage

Glavni krivac za glavobolje je stres. Evo kako možete sebi da pomognete na potpuno prirodan način i kažete glavobolji zauvek zbogom.

Disanjem
Svakim udahom uzimamo oko pet-šest litara vazduha, a 30 odsto kiseonika odlazi direktno u mozak. Kad su pod stresom, ljudi su zgrčeni i dišu plitko, a posledica je premalo kiseonika u krvi, što izaziva glavobolje.
Ove vežbe pomažu:
Naizmenično disanje: Levim palcem pritisnite levu nozdrvu, pa udišite i izdišite kroz desnu. Zatim desnim palcem zatvorite desnu nozdrvu, pa dišite kroz levu.
Trajanje: Svaki put izdržite 1 do 2 minuta. Ponovite po tri puta.
Opuštajuće disanje: Sednite uspravno. Pokušajte da izdahnete sav vazduh iz pluća, a zatim bradu snažno pritisnite prema grudnoj kosti. Zadržite dah dve sekunde. Podignite glavu i duboko udahnite.
Trajanje: Izdržite 1 do 2 minuta. Nakon 15 minuta ponovite vežbu.
Duboko disanje: Sednite udobno, s ramenima prema dole, prsima prema napred, leđa su ravna. Najpre napunite…

View original post 473 more words

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s