IV KAKO USPEŠNO DONETI ODLUKU I OSTVARITI

Prethodni linkovi:

https://tetkasaveta.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=1283&action=edit

https://tetkasaveta.wordpress.com/1298-2/

 

https://tetkasaveta.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=1321&action=edit

nasatvak:

STRATEGIJE ZA USPJEH

 

Sljedeće strategije uspješno su koristili doslovno milioni ljudi svih svera života. Vi također, možete koristiti iste strategije da postignete uspehe koje želite. Ove formule deluju, zato ih prisvojte i postignite uspeh. uspjeha.

KRATKOROČNI, SREDNJOROČNI I DUGOROČNI CILJEVI

 

Diplomac Silva metode iz New Orleansa, Gary Terreboune, koji je malo

zarađivao svojim vodoinstalaterskim poslom, sledio je instrukcije svojih predavača, Roy i Maree Proctor, i zapisao je svoje kratkoročne, srednjoročne i dugoročne ciljeve. Zatim je nosio svoju „karticu“ u džepu i često je gledao u nju. Ponekad bi zaustavio svoj kamion da bi ušao u Alfa nivo, pa je njegovo programiranje postalo sve djelotvornije .

U roku od godine i po dana, zarađivao je više novca nego ikada pre, porodica mu je živela u luksuznoj kući od 300.000 dolara, koju su projektovali on i njegova porodica i izgradili je od novca koji su također stalno programirali usprkos mnogo čemu. Živeli su u predgrađu New Orleansa i njihova ćerka je išla u školu u koju su od ranije planirali da ide.

Gari je ispisao svoju „karticu“ kad je počeo Seriju Silva metode kontrole uma. U roku od tri godine nakon diplomiranja,postao je milijoner. To mu je bio dugoročni cilj koga je zapisao!

Rekao je svojim predavačima i pred nekoliko novih grupa polaznika Silva metode, da svoj uspjeh duguje ne samo Silva metodi za programiranje tih rezultata, nego pisanju posebnih kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih ciljeva i što je taj papir držao stalno pri ruci i tako se često prodsećao da programira onako kako je učio na vežbama Silva metode. Gariju su se počele događati „slučajnosti“, a svaka je pojačavala iduću fazu programiranja.

 

JEDNOSTAVAN KORAK VAS POKREĆE NA PUTU KA USPEHU

 

Važno je imati svoj vlastiti list papira da ispišete svoju narudžbenicu, kaže Maree Proctor. Ovo pravila Zakona života: želja,vjerovanje i očekivanje. Ako nemate ni toliko oduševljenja da uzmete list papira i zapišete svoje ciljeve, verovatno nećete postići rezultate.

Zato odmah uzmite list papira i zapišite neke ciljeve koji će pokrenuti talas utisaka od uma do mozga.

Zapišite kratkoročni cilj, nešto u okviru mesec dana. Neka to bude nešto određeno, nešto što možete videti.. nešto ušta mošete poverovati, i što ćete verovatno postići. Dobro je što pre postići uspeh  da bi poojačali vaše samopouzdanje. Zatim, na istoj „narudžbenici“…

Zapišite srednjoročni cilj, nešto u roku od šest meseci. I opet, budite određeni i detaljni. Vi šaljete narudžbenicu, baš kao da naručujete iz kataloga,

tako da morate napisati sve detalje: boju, veličinu, svaki detalj…. A zatim, još uvijek na istoj narudžbenici…

Zapišite dugoročni cilj, nešto što ćete postići u bilo kom periodu od šest mjeseci do dvije godine. Primenite ista pravila.

Iako želite da budete precizni u naručivanju onoga što želite, istovremeno

ne želite da ograničite kreativnu moć Više Inteligencije da Vam pomogne u postizanju krajnjeg rezultata. Ne morate programirati svaku fazu na tom putu.

To ćemo objasniti u poglavljima koja slede.

 

POSTIGNITE CILJ U FAZAMA

 

Zavisno od toga kakav je cilj postavljen, često je najbolje programirati svoje ciljeve u fazama – nizovima, kratkoročne ciljeve koji brzo daju rezultate, i održavaju vaš entuzijazam. Imajte na umu Vaš krajnji cilj, ali programirajte posebno kratkoročne ciljeve, za koje vjerujete da ih možete ostvariti. Uzmimo nekoliko primera i kako bi Jose Silva preporučio da ih programirate:

 

REGULISANJE TELESNE TEŽINE

 

„Da bi postavila cilj da smanji težinu, osoba bi najprije trebala proučiti svoje poreklo i utvrditi svoju genezu,objašnjava Jose Silva. „Da li su imali velika krupna tela? Ako nije bilo krupnih ljudi među precima, možda bi želeli početi smanjivati težinu do one koju smatraju normalnim za sebe. Uzmite u obzir metabolizam, svoje poreklo i odredite što je za Vas normalno.

Postavite kratkoročne ciljeve, tako da odmah možete videti rezultate, kad programirate odredjenu težinu. Zatim napravite kraću pauzu, a onda programirajte idući cilj, i tako nastavite programirajući i praveći pauze. Obično je tako lakše i djelotvornije, nego raditi to sve odjedanput“,nastavio je Silva.

„Ako želite smanjiti težinu za 40 kg, bolje je postaviti cilj i programirati se da najprije smanjite za 2 kg, 4kg, 6 kg, 8kg, 10kg……. a zatim možete zastati i proveriti da li ćete se opet početi gojiti. Nakon toga, možete postaviti cilj da postignete što Vam treba.“

   zelja+ vera+ocekivanje+dobar plan = USPEH

Nasatavk sledi, vaša tetka Saveta🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: