Saveti života

Stres da ili ne?


Ovo sam našla negde po fb. ovo je primer gde se ljudi po mom mišljenju prepucavaju glupostima, umesto da malo bolje promisle o ovoj „dilemi“ , nebitno ko je reko Dalai Lama ili neko drugi. Ovde se sve i svakom prepisuje. Onaj ko je stavi pored slike ovu misao, po meni imao je pravo 100 % jer je to tačno, samo ako hoćemo to sebi priznati.
Jer ako imaš problem i imaš rešenje, znači možeš da ga rešiš i nema sikiracije, već prioni na posao i realizuj rešenje.Lako ili teško, ali bez nerviranja.
Pak, ako nema rešenja za problem zašto se nerviraš, jer nerviranje izaziva stres, a on je uzročnik mnogih bolesti, koje na vidite na slici dole.
188948_339212706178764_710031075_n
E pa sada mi recite da li vredi da se nerviraš ako ne vidiš rešenje problem, ma koje on vrste bio.
Kada pročitamo ovakav tekst, mi tog trenutka i znamo da je tu negde istina i da je to realno, ali pređemo na drugi sadržaj i to smo već zaboravili.
Zato sam ja odlučila da jedan zid u kući oblepim sličnim slikama sa natpisima, koje svi pa i ja zaboravimo. Želim da mi stalno bude na oku i da me opomene kada počnem sa nekim negativnim stavom ili nerviranjem .
Ako imate jedan od ovih siptoma sa gornje slike, recitemi da li je stres neophodan u vašem životu’? Postavite sebi ovo pitanje i budite iskreni, preispitajte se sa svojim drugim ja i budite iskreni prema sebi.
E onda će te shvatiti gore pomenute misli i slične njima.
Ljubi vas vaša tetka Saveta 🙂

Постави коментар